Χρειάζεστε άμεση τεχνική υποστήριξη για τον υπολογιστή σας και διαθέτετε μια ενεργή σύνδεση στο Internet;
Με πάνω από 25 χρόνια εμπειρίας, η Net On Cosmos | PCW.GR παρέχει σε ιδιώτες & επιχειρήσεις, απομακρυσμένη υποστήριξη για οποιοδήποτε πρόβλημα σχετίζεται με το λειτουργικό σύστημα Windows, τη σουίτα Microsoft Office ή άλλα προγράμματα λογισμικού.
Τι κερδίζετε με την απομακρυσμένη υποστήριξη H/Y της Net On Cosmos | PCW.GR;
- Άμεση επίλυση των προβλημάτων που αντιμετωπίζετε από εξειδικευμένο τεχνικό.
- Μικρότερο κόστος, διότι δεν απαιτείται η παρουσία τεχνικού στον χώρο σας.
Τι είναι η Aπομακρυσμένη Yποστήριξη Yπολογιστών (H/Y) και πως λειτουργεί;
Η “απομακρυσμένη υποστήριξη” υπολογιστών ή “online υποστήριξη”, είναι μια υπηρεσία που επιτρέπει σε τεχνικούς να συνδεθούν απομακρυσμένα σε έναν υπολογιστή και να παρέχουν τεχνική υποστήριξη ή να επιλύσουν προβλήματα που μπορεί να αντιμετωπίζει ο χρήστης του υπολογιστή. Αυτή η διαδικασία γίνεται μέσω του Διαδικτύου (Internet), χωρίς την ανάγκη της φυσικής παρουσίας του τεχνικού στον ίδιο χώρο με τον υπολογιστή που έχει το πρόβλημα. (π.χ. στον χώρο του πελάτη).
Κατά τη διάρκεια μιας συνεδρίας απομακρυσμένης υποστήριξης, ο τεχνικός μέσου ενός προγράμματος απομακρυσμένης πρόσβασης (π.χ, Teamviewer, Anydesk, κ.α.), μπορεί να δει και να ελέγχει την οθόνη και το πληκτρολόγιο του υπολογιστή του χρήστη. Αυτό επιτρέπει στον τεχνικό να διαγνώσει προβλήματα, να εγκαταστήσει ή να απεγκαταστήσει λογισμικό, να κάνει ρυθμίσεις και να επιλύει άλλα θέματα, όλα από απόσταση.
Η απομακρυσμένη υποστήριξη είναι χρήσιμη για γρήγορη και αποτελεσματική επίλυση προβλημάτων χωρίς την ανάγκη για φυσική παρουσία του τεχνικού. Αυτή η υπηρεσία ευνοεί τόσο τους ατομικούς χρήστες όσο και τις επιχειρήσεις που χρειάζονται γρήγορη αντιμετώπιση προβλημάτων.
Πώς διασφαλίζεται η ασφάλειά σας με την απομακρυσμένη υποστήριξη;
- Το πρόγραμμα απομακρυσμένης υποστήριξης το ενεργοποιείτε μόνο εσείς και μόνο όταν το χρειάζεστε.
- Το πρόγραμμα δεν εγκαθίσταται μόνιμα μέσα στον υπολογιστή σας.
- Το πρόγραμμα, κατά την εκτέλεση του, θα σας εμφανίσει έναν τυχαίο μοναδικό αριθμό (ID), που πρέπει εσείς να κοινοποιήσετε στον τεχνικό μας, για να μπορέσει να συνδεθεί.
- Όλες οι κινήσεις και οι ενέργειες που πραγματοποιεί ο τεχνικός φαίνονται απευθείας στην οθόνη σας.
- Μετά το πέρας ή κατά τη διάρκεια της συνεδρίας, μπορείτε ανά πάσα στιγμή να διακόψετε τη σύνδεση του τεχνικού. Έτσι, το πρόγραμμα δεν παραμένει ενεργό και κανείς δεν μπορεί πλέον να συνδεθεί με τον υπολογιστή σας.
Λεπτομέρειες υπηρεσίας απομακρυσμένης υποστήριξης Η/Υ:
- Η χρέωση της τεχνικής υποστήριξης εξ’ αποστάσεως γίνεται με την ώρα. Το ελάχιστο ποσό χρέωσης αντιστοιχεί σε μία ώρα. Αυτό σημαίνει πως αν ο τεχνικός παραμείνει συνδεδεμένος είτε μία ώρα για να επιλύσει το πρόβλημα στον υπολογιστή σας είτε 15 λεπτά θα χρεωθείτε το ελάχιστο ποσό χρέωσης πού είναι τα 60 λεπτά.
- Αφού μας καλέσετε και μας ενημερώσετε για το πρόβλημα που αντιμετωπίζετε στον υπολογιστή σας, ο τεχνικός μας θα σας ενημερώσει αν το πρόβλημα μπορεί να επιλυθεί μέσω απομακρυσμένης υποστήριξης και ποιο περίπου είναι το κόστος. Στην συνέχεια, και αν το πρόβλημα μπορεί να επιλυθεί απομακρυσμένα, γίνεται κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό η πληρωμή της υπηρεσίας απομακρυσμένης υποστήριξης για την πρώτη (1η) ώρα τουλάχιστον. Αφού πραγματοποιηθεί η κατάθεση, ο τεχνικός μας θα σας καθοδηγήσει πως να εγκαταστήσετε το πρόγραμμα απομακρυσμένης υποστήριξης και στην συνέχεια θα συνδεθεί στον υπολογιστή σας για να επιλύσει το πρόβλημα.
- Η πληρωμή της υπηρεσίας απομακρυσμένης υποστήριξης γίνεται μέσω κατάθεσης σε τραπεζικό λογαριασμό προτού ξεκινήσει η υποστήριξη και στην συνέχεια αποστέλλεται στο email του πελάτη η απόδειξη παροχής υπηρεσιών (αν πρόκειται για ιδιώτες), ή τιμολόγιο παροχής υπηρεσιών (Επαγγελματίες & Επιχειρήσεις).
- Η υπηρεσία παρέχεται από Δευτέρα έως Παρασκευή, ώρες 10:00 με 17:00.
Μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας για να μάθετε περισσότερα για τις υπηρεσίες μας και να επιλύσουμε οποιοδήποτε πρόβλημα έχετε με τον σταθερό σας υπολογιστή.